26 Şubat 2014 Çarşamba

Paça Derdi


Ben kapaklı cepli pantalonları sevmiyorum. Ama daha da sevmediğim bir şey var!

O da çok uzun ya da çok kısa paça boyları. Moda olan kısa paçalardan bahsetmiyorum. Onlar yakışana yakışıyor.(erkeklerde)
Japonya'da terzi ve tadilat işleri çok pahalı 10 liraya aldığınız bir pantalonun paçasını yaptırmak 15 liraya mal olabilir. Sanırım bu sebeple yukarıdaki abla gibi yerlerde sürünen paçalar görmeniz mümkün.

Ya da bazı amcaların takım elbisesinin paçalarını bilekte görebilirsiniz. Tekrar ediyorum moda olan kısalık değil bahsettiğim. Bildiğiniz yıkanmış da çekmiş ya da birinden emanet alınmış paça kısalığı.
Ben sevmiyorum ikisini de siz?

1 yorum:

  1. Böyle cepli pantolanların o düğmeleri popoyu acıtıyor oturunca bir kere.
    Ama burdan ablanın hiç poposu olmadığını da anlamış olduk. :D

    Paça olmamış, baskasından almış gibi. Haklısın.

    YanıtlaSil