31 Mart 2013 Pazar

Beni Çıldırtıyor


Bu Japonların her şeyi abartı ve gereksiz süsleme detayı bazen beni çıldırtıyor.Bu hafta Türkçe öğretmenliğine başlayacağım için dün gidip biraz kıyafet baktım.Çünkü spor giyinmek yasak.Bu sebeple düz hırkalar,gömlekler falan aradım.Tabii ne mümkün.Buldukları yere taşı,inciyi,kurdeleyi basmışlar.
 Bir de o kadar kötü ki zevkleri.Bütün gömlekler sünnetlik gömleği gibi duruyor.Taşları da neye göre işlemişler anlamak mümkün değil.Bluz çıktıktan sonra biri yaa bu çok boş durdu dur şurada 4 tane taş kalmıştı onları işleyelim şeklinde gelişmiş sanki olay.
Yani bir desen,bir sıra yok.Saçma bir yerde başlayıp,saçma bir yerde bitmiş taşlar.
Mesela benim için bu hırka da kötü durmuş.Sade olsa daha çok severdim.Bir de bunlarda göğüs olmadığı için sorun yok.Ama biz giyince olmuyor işte.O süsün ağzı burnu yamuluyor :) Çok bencil bu Japonlar!

Bu hırka için ekleyeceğim var o da şu.Bari renkler uyumlu olsaydı!

3 yorum:

  1. Kurdeleler gözü yoruyor aslında rengi çok hoş ama kol uzunluğu fazla. Ah bi de o etekler...Kumaştan diil artık perdeden dikmişler sanki cık cık...

    YanıtlaSil
  2. bunları mı giyceksin??? bence bir daha düşün şu öğretmenlik işini ;)

    YanıtlaSil
  3. ne yaman çelişki, hem minimalist ol hem sus delisi, bence Japonlar hakikaten çelişkiler içindeler, serbest bıraksınlar içlerindeki enerjiyi ama korkarım yukarıdakilerden daha fazla sus çıkar o zaman da

    YanıtlaSil