12 Kasım 2012 Pazartesi

Post-it Aşkına

 Beni eğer Yolun Neresindeyim bloğumdan tanıyorsanız iflah olmaz bir kırtasiyekolik olduğumu zaten biliyorsunuzdur :) Ben 5 yaşından beri bütün paramı kırtasiyelere bayılan biriyim.Japonya'ya gelince bu durum değişmedi.Aksine deli gibi bir pazar olduğu için burada arttı.Ki böyle güzellikleri görüp de almayacak adam tanımıyorum ben :)

 Bunların hepsinden alıp evin duvarlarını kaplayasım var.O kadar yani :)









Ben gene seçemedim :) Siz hangilerini beğendiniz?

6 yorum:

  1. kırmızı başlıklı kız, kediler ve matruşka desenli olanları çok beğendim. Eğer ulaşılabilir yerlerdeyseler japon pazarına koyman çok süpersonik olur(özellikle kırmızı başlıklı kız temalıyı,lütfen:))

    YanıtlaSil
  2. bende seçemedim valla :))

    YanıtlaSil
  3. Cupcakeli ayıcıklar, matruşka, panda ve penguen hepsine bayıldım...........

    YanıtlaSil
  4. Japonyada bu tür ürünlerde bir sınır yok gerçekten. Şikayetçi değilim sadece kıskanıyorum. :) Neyse ki ebay var.

    YanıtlaSil
  5. Kedili olan ile kırmızı başlıklı kızı çok sevdim ben de:))

    YanıtlaSil
  6. Kedili, Penguenli ve Matruşkalı olanları çok beğendim. Alışa geçersen haberim olsun :)

    YanıtlaSil